12 Ekim 2014 Pazar

David Gandy 'Grinin Elli Tonu' ve Jamie Dornan Hakkında Konuştu


David'in Grey rolünü kabul etmemesi ne acı. Hatta basında yer alan söylentilerde "Bu rol için teklif geldi fakat ben 'hayır' dedim. Çünkü kitabın cidden çok kötü yazıldığını düşünüyordum." dediği bilgisi yer alıyordu.

Bugün, Londra'da yaptığımız röportajda Gandy durumun çok farklı olduğunu açıkladı.

"Öncelikle kitabı takdir ediyorum..." Eh bu da bir geri adım atmaktır. "Bazı kısımlarını okudum ve bence eleştirmenler ne derse desin çok büyük bir güce sahip, inanılmaz popüler bir kitap."

"Jamie harika bir oyuncu ve bence rolün hakkını verecektir. Milyonlarca kişi tarafından izlenecek bir film ve [Jamie] bu sayede bir sürü filme imza atacak."

"Aramızdaki fark; o bu rolün peşindeydi. BBC'nin dizisinde [The Fall] de rol aldı. Bu [Christian Grey] Jamie'nin istediği bir şeydi ve ben ondan daha çekingen bir insanım. O bir müzisyen ve çok ünlü kadınlarla çıktı. Film yıldızlarıyla. [İlgiye] çok daha fazla alışkın, bense çok daha içine kapanık biriyim. Grinin Elli Tonu onu göklere çıkaracak fakat ben hala günlük işlerimle uğraşıyor olmaktan keyif alacağım."


Çeviri: JamieDornanTR 
Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder