29 Ocak 2016 Cuma

Dakota Johnson The Edit Dergisinin Ocak 2016 Sayısında Yer Alıyor + Röportaj


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com 

Röportajdan alıntılar;

Dövmeleri hakkında: "Bazılarıyla gurur duyduğumu söyleyemem. Dövmelere bayıldığım ve dövme yaptırmaktan keyif aldığım bir süreçten geçtim sanırım. Fakat artık onlardan sıkıldım çünkü işim gereği sürekli dövmelerimi kapatmak zorunda kalıyorum. Tanrım, çok sinir bozucu!"

Kişiliği hakkında: "Açıkçası insanların bana söylediklerini dinlemeliydim. Hayatımdaki sorunların temeli de bu zaten. Her şeyi "çok fazla" hissediyorum ve bu yorucu. Altın Küre boyunca dört kez ağladım. Bunlardan biri de reklam arasındaydı."

Şöhret hakkında: "Sanki büyü yavaşça bozuluyor gibi ama nedenini bilmiyorum. Bunun işimin bir parçası olduğunu biliyorum ama bugün bu durumla baş edecek kafada değilim."

Yakında başlayacak ve art arda çekilecek olan Grinin Elli Tonu devam filmleri hakkında: "Bir deliğe kıvrılmak ve orada 6 ay yaşamaya, arkadaşlarıma, hayatıma ve taliplerime veda etmeye hazırlanıyorum." 

Grinin Elli Tonu ve devam filmleri ile ilgili eleştirileri okumadığından bahsediyor: "Bütün keyfimizi öldürüyor. Eğer insanlar işimle ilgiliyse, bu harika bir şey ama ben yaptığım işten keyif almak istiyorum. Sanatçılar karmaşık ve duygusal insanlardır, biliyor musunuz? En azından ben karmaşık ve duygusalım." 

How To Be Single filmindeki rol arkadaşı Leslie Mann, Dakota hakkında: "Gerçek hayatta sanki Dakota, Christian Grey'i yer bitirir gibi hissediyorum. Adamı tavandan aşağıya sallandırır ve bir pinata gibi ortadan ikiye ayırır."

*Çeviri blogumuza aittir.
Resimler: DakotaJFans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder