2 Nisan 2016 Cumartesi

Bella Heathcote 'Grinin Elli Tonu' Instagram Hesabını Ele Geçirdi - Set Resimleri


 Grinin Elli Tonu devam filmlerinde Leila Williams'ı canlandıran Bella Heathcote, serinin resmi Instagram hesabını bir günlüğüne ele geçirdi ve setten eğlenceli kareler paylaştı.


"Setteki evim!"


"Leila'nın tam görünüşü."



"En iyi yaptığın şeyi yapıyorum - gizlice izliyorum!"


 "Bileklerim sarılıyor :D"



 "Kamera arkası - Ana'nın yatak odası."



"Filmin sihri - Ana'nın odasına bakan sokak."


 "Erika ve ben :D (Çok eğlenceli!)"


"Biri bize bunun ne işe yaradığını söyleyebilir mi? *kahkaha* Jamie Dornan'la setteyiz."



"Leila'nın saç eklerine veda ediyorum (gitmelerine üzülmüyorum ama Leila'ya veda etmek üzücü - onu canlandırmayı sevmiştim!)"

"Leila'nın saç eklerine veda ediyorum (gitmelerine üzülmüyorum ama Leila'ya veda etmek üzücü - onu canlandırmayı sevmiştim!)"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder