7 Mayıs 2016 Cumartesi

Marcia Gay Harden 'Grinin Elli Tonu' Instagram Hesabını Ele Geçirdi - Set Resimleri


Marcia Gay Harden, nam-ı diğer Mama Grey serinin resmi Instagram hesabını bir günlüğüne ele geçirdi ve setten eğlenceli kareler paylaştı. 
  
"İşe hazırım! Bu benim uyanma saatim mi? Sabah yani?"

  
"Iı, evet LÜTFEN. Abartalım!  #Dior #Chanel #MAC #Loreal #Benefit #BobbiBrown #YSL"


 "2 saat sonra... TADAA! #sabahlarıböyleuyanmıyorum"


"#KameraArkası #Figüranlar #BYOŞampanya #SetHayatı"

  
"Herkes nereye gitti? Kötü bir şey mi dedim?"

  
"Anne Grey kesinlikle nasıl PARTİ düzenleneceğini biliyor! Ama NEDEN Piper'ı* zencefilli gazozla değiştirmişler acaba? #PartiBöcüğü #DoğumGünüPartisi #ChristianGrey"

*Bir enerji içeceği markası

  
"Vancouver'da minibüste* olan Vancouver'da minibüste kalır! #RenksizliğinElliTonundaEspriler 

*Van = Minibüs. Ses oyunu yapıyor.


"Et her daim! Ama vejetarjen seçenekler için de minnettarız!"

  
"Maske provaları. Hımm hangi maske Anne Grey'in? Buradakilerin hiçbiri! Sanırım bekleyip görmeniz gerekecek!"


"Takı seçenekleri. Zıplayan Kertenkele, şu taşlarada bakın!"


"Güne sona ererken Luke bir sonraki kamp organizasyonu için plan yapıyor. Vancouver'da çok çok güzel yerler var! #annendedavetlimi?"


"Geçen hafta yapılan çekimlerden bir aile portresi. Bunu paylaşmam lazımdı!
Christian: Anne ciddiyim, hadi artık!
Elliot: Rujun gayet iyi zaten!
Anne Grey: Çocuklar yakın plan çekim için hazırlanıyorum sadece!"
 

  
"@jamiedornan selfielerden nefret ettiğini biliyorum ama çocuklarım (ve dadıları ve asistanım ve komşularım) bir selfie için yalvardılar bana. ‪#‎DünyanınEnKafaAnnesi‬"

 

"Günün sonunda Dakota'nın odasından günbatımı manzarası."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder