28 Haziran 2014 Cumartesi

Jamie Dornan Interview Röportajında 'Grinin Elli Tonu'ndan Bahsediyor

MITCHELL: Sen ve Sam [Taylor-Johnson, Grinin Elli Tonu yönetmeni], dünyada her şeye sahipmiş gibi görünen Christian Grey hakkında neler konuştunuz? Onun kırılgan yönünü ortaya çıkarmak için hangi fiziksel özelliğini kullandın?

DORNAN: Formda kalma konusunda dikkatli, hoş görünmek için dünya kadar para harcayan Christian'ı ortaya çıkarmak için çok emek harcandı. Spor salonunda ve kostüm provalarında uzun zaman harcadım. [Christian'ın] hareket etme şeklinin detayları hakkında konuşmadık. Fakat takım elbise içinde garip duruyorum çünkü sık sık takım elbise giyen biri değilim ve bu adam adeta takım elbiselerin içinde yaşıyor, hem de en iyi takım elbiselerin. Bunun hareket ediş şeklime bir etkisi oldu tabii. Çekim aşamasının yüzde 80'ini takım elbiseyle geçirince, bir süre sonra içinde oldukça rahat hissediyorsunuz.

MITCHELL: Bu oldukça komik çünkü muhtemelen Christian, dış görüntüsünü yaratmak için senin gibi bir adamın fotoğrafları üzerinde çalışırdı. [İkisi de gülüyor]

DORNAN: Evet. Sanırım.

MITCHELL: Bu tarz çelişkiler beni hep büyülemiştir. Açıkça görülüyor ki, oyunculuğun en güzel yanı kendini kaybetme yeteneğine sahip olmak.

DORNAN: Oynadığım her karaktere kendimden bir şeyler katmak istiyorum. Belki de her karakterde sevdiğin bir şeyler bulmakla bağlantılı bir durumdur bu. Belki de tüm bunlar sadece birer tesadüften ibarettir. İnsanları başka bir adam olduğuma inandırmaya çalıştığım bir işim var ve kendini rolün içinde ne kadar kaybedersen... Ne diyorum ben hiç bilmiyorum.

Çeviri/Kaynak: JamieDornanTR
Not: Biz röportajın sadece Grinin Elli Tonu filmiyle ilgili kısmını yayınladık. Röportajın tamamına buralardan ulaşabilirsiniz: Bölüm 1, Bölüm 2, Bölüm 3

1 yorum: