16 Aralık 2014 Salı

Jamie Dornan ELLE İngiltere Dergisinin Şubat 2015 Sayısının Kapağında + Röportaj Alıntıları

Güncelleme: Röportaj alıntılarının çevirisi eklendi.


Orijinal resim


ELLE UK Röportajından yayınlanan kısa alıntılar;

ELLE UK: Jamie Dornan ve Grinin Elli Tonu hayranları bir yıldan fazladır [Jamie'nin] Christian Grey rolüyle karşılarına çıkmasını bekliyor. 

Ve ELLE UK Şubat sayısında yayınlanmak üzere, dünyanın en özel fotoğraf çekimi ve röportajını gerçekleştirdi. 

Şimdilik sizlerle kısa alıntılar paylaşacağız. İlk olarak; Bay Dornan, Bay Eddie Redmayne'ın bekarlığa veda partisinden direk bizimle buluşmaya geliyor. (Bu arada Eddie dergimizin Ocak kapağında yer alıyor) Daha önce hiç bu kadar yorgun ama sağlam duran birini görmemiştik. Buna rağmen bir adımıyla ortalığı yakıp kavuruyor. 

İkinci olarak: Bize Christian Grey için araştırmalar yaptığını söylüyor. Peki, Holywood, Conty Down'dan böylesine hoş bir genç, [The Fall'da canlandırdığı cinsel sadist, seri katile rağmen] cinsel bir sadisti canlandırmak için nasıl hazırlandı?

Tabii ki bir seks zindanını [BDSM kulübünü] ziyaret ederek. "Oraya gittim, bana bir bira ısmarladılar ve gösterdirler... yani yapmaktan keyif aldıkları şeyi yaptılar. Orada iki itaatkarından biriyle bulunan bir hakim gördüm," diyor. 

Biraz sapıkça şeyler varmış... biraz da kahkaha. "Onlara 'Hadi ama millet bunun için ödeme yapmıyorum ama bir şeyler göstermeniz lazım,' dedim. Oldukça ilginç bir akşamdı. Ardından eşimin ve yeni doğmuş bebeğimin yanına gittim... onlara dokunmadan önce uzun bir duş aldım."

Ve ayrıca onunla kapak çekimimiz sırasında özel bir Kelime Oyunu oynadık. [Jamie] çok hoş, esprili ve komik biri - tam da sevdiğimiz gibi. -Oyunun videosu aşağıda yer alıyor.-

Bay Dornan dergimizin özel dijital kapağında görebilirsiniz. Eğer diğer resimleri de görmek istiyorsanız 2 Ocak'ta satışa çıkacak olan dijital dergimizi online satın alabilirsiniz.

Çekim arkası röportajı (Türkçe Altyazılı)


JDornanLife | Altyazılı video ve röportajdan kısa bölümler için JamieDornanTR'ye çok teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder