3 Mart 2016 Perşembe

Eric Johnson Twitter'da Hayranların Dakota, Jamie ve Film Hakkındaki Sorularını Yanıtladı

Soru: Senden nefret edemiyorum :(
Eric Johnson: Zamanla öğrenirsin.

Soru: Patron olmak güzel mi?
Eric Johnson: Patron olmak şu dünyadaki en güzel şey.

Soru: Karakterinle benzeyen yönlerin olduğunu düşünüyor musun? Öyleyse, bunlar neler?
Eric Johnson: Her zaman "Patron" olmak istemiştim.

Soru: "Erkek arkadaş" Jamie Dornan'la tanışmak için heyecanlı mısın?
Eric Johnson: Hey... Patron olan benim.

Soru: Karanlığın Elli Tonu oyuncu ekibi hakkında ne düşünüyorsun ve en çok kiminle çalışmak için sabırsızlanıyorsun?
Eric Johnson: Hepsiyle!

Soru: Sen hayranlara karşı bu kadar tatlı olurken ben senden nasıl nefret edeceğim?
Eric Johnson: Nefret edeceksin, bundan emin olabilirsin ;)

Eric Johnson: Evet muhtemelen. Ama bilemezsin tabii, belki de beni filmde SEVECEKSİN ;)

Soru: Bu resimlerde ne yapıyorsun?
Eric Johnson: "Senin kızı çalmaya geliyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder