25 Haziran 2016 Cumartesi

Brant Daugherty Twitter'da Hayranların Sorularını Yanıtladı (24 Haziran)

 

SORU: Bir kavgada sence hangisi kazanırdı: Taylor mı Sawyer mı? Dostça bir soru.
Brant Daugherty: Yapmayın. Tabii ki Sawyer! Ona çok derin bir geçmiş yükledim... film vizyona girdikten sonra hatırlatın da sizinle paylaşayım.

SORU: Elli Ton hayranlarından gelen ilgiye şaşırdın mı?
Brant Daugherty: Ah, ben neyin içine girdiğimi biliyordum. Ama her zaman hayranların ilgisine hayran kalıyorum, beni dünyanıza kabul ettiğiniz için teşekkürler.

SORU: Bugün bir soru&cevap yapacağını bilmiyordum. Jamie ile çalışmak nasıldı?
Brant Daugherty: Planlanmış bir şey değildi ama bakın saatlerdir buradayım! Jamie muhteşem biri. Yetenekli ve karizmatik. Bana ilham veriyor.

SORU: Sawyer'i canlandıracağını öğrendikten sonra herhani bir hazırlık yaptın mı? Cevabın evetse, neler yaptın?
Brant Daugherty: Kilo aldım! Sawyer'in her türlü tehditle baş edecek bir görünümü olması gerekiyordu. Bir sürü tavuk göğsü tükettim ve spor salonunda saatler geçirdim.

SORU: Ehh emeklerinin karşılığını almışsın! Harika görünüyorsun! Cevap için teşekkürler! :P
Brant Daugherty: Övgü almak için söylememiştim, yemin ederim, ama çok teşekkürler! Fiziksel olarak güçlü olursanız psikolojik olarak da güçlü olursunuz sözüne inanırım.

SORU: Sawyer'i canlandırmanın en güzel yanı neydi?
Brant Daugherty: İç dünyasını ve onu motive eden şeyleri çözmek. Karaktere kendimden çok fazla şey kattım.
 
SORU: Seni seviyorum Brant. Sawyer için mükemmelsin *kalp*
<3 p="">Brant Daugherty: Böyle düşünmene sevindim çünkü bana tahammül etmeniz gerekecek!


SORU: Elli Ton deneyimin nasıldı? Buradan çok güzel görünüyor.
Brant Daugherty: James Foley ile çalışmak hayatınızda dönüm noktası olabilecek bir deneyimdi. Uzun zamandır onun filmlerinin hayranıyım.

SORU: Christian'la (Jamie'yi kastediyor) sohbet etme şansın oldu mu?
Brant Daugherty: Buna kalkışmazdım. O çekimlerle çok meşgul. Asla bir aktörün işine engel olmam. Ama onunla çalışmak büyük keyifti.

SORU: Seni en çok kim güldürdü:  Dakota mı, Max mi yoksa Jamie mi?
Brant Daugherty: Ödül Eric Johnson'a gidiyor.
Eric Johnson: *kalp* *kalp* *kalp* vay canına! (Çevirmen notu: "Beni seviyor! Beni gerçekten seviyor!" diyen bir gif eklemiş tweetine)

<3 beni="" bir="" br="" can="" diyen="" ekten="" eni="" ger="" gifle="" na="" seviyorsun="" vay="">
SORU: Dakota Johnson'la çalışmak nasıldı? Göründüğü gibi hoş biri mi? Cevabını gerçekten merak ediyorum Xx
Brant Daugherty: Dürüst olmak gerekirse o tanıştığım en yetenekli insanlardan biri. Performansıyla aklımı başımdan alıyordu. Ana için mükemmel bir seçim.

SORU: Brant başkan *alkış*
Brant Daugherty: Benden berbat bir başkan olurdu. Sawyer rolünde olsam belki. O bu işi kıvırabilirdi. 

SORU: Hangisi kazanır: Taylor mı, Sawyer mi?
Brant Daugherty: Taylor tanıdığım en adam gibi adam. Ama Sawyer daha iyi eğitilmiş. Kapışmayı izlemek keyifli olurdu.

SORU: Merak ediyorum da... setteki tüm çılgınlıkların arasında, repliklerinizi nasıl hatırlıyorsunuz? Ben olsam beynim süngere dönerdi :P
Brant Daugherty: Asla hatırlamaya çalışmıyorum. Bir aktör olarak ev ödevinizi tam yaptıysanız karakterinizin bir sonreki repliğini de çoktan biliyor olursunuz.

SORU: Anladım... Bence oyunculuğun en muhteşem yanı bir aktörün aksan değiştirmesi! Bunun için iyi bir antrenman gerekli sanırım!
Brant Daugherty: Çok fazla çalışmak ve iyi bir eğitmen şart. Erken başlanırsa daha doğal bir hal alır. Jamie Dornan'ın aksan değiştirme şekline hayran kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder