28 Haziran 2016 Salı

Oyuncular ve Teknik Ekip Yeni Resimler Paylaştı (17 - 27 Haziran)



17 Haziran


erikaljames: #SaçveMakyaj #fiftyshadesmovie

18 Haziran


erikaljames: Sevgili @brantdaugherty traş oluyor... #ÖzgürlüğünElliTonu

brantdaugherty: @erikaljames beni traş olurken yakaladı. Grey Şirketler Topluluğu için temiz ve zinde olmalıyım. #fiftyshades #repost


erikaljames: Doğum Günün Kutlu Olsun #ChristianGrey. İşte size sevgili dolu, yetenekli @jamiedornan


erikaljames: Balonlar! #DoğumGününKutluOlsunChristianGrey. Teşekkürler #FiftyShadesUK

23 Haziran



ericjohnson: Jack Hyde'ın bundan daha iyi günleri de olmuştu. @fiftyshadesmovie #KötüPatron

24 Haziran


@danabrunetti: Los Angeles'ta bir şirket yönetirken aynı anda nasıl olur da Vancouver'da, Elli Ton setinde olabilirim #RoboDana @DoubleRobotics

erikaljames: Kafa dinleyeme ihtiyacımız var. @danabrunetti artık bir robot. Ve bu haldeyken mantıklı ve uyumlu olmaktan çok uzak davranıyor. #Repost 
  

eloise.mumford: Setteki son günde ben *ağlayan emoji*  #fsd #fsf


eloise.mumford:
  

eloise.mumford: Bu aileyi o kadar özleyeceğim ki anlatamam. #fiftyshades


eloise.mumford: Ah sevgili Kate, yerine geçmeme izin verdiğin için teşekkürler *peace*

  erikaljames: Gölgelerin içinden... 


brantdaugherty: @erikaljames bu harika hediyeyi odama gönderdi. Erika, sana bayılıyorum ve beni bu dünyaya davet ettiğin için de ne kadar teşekkür etsem az. Grinin Elli Tonu dünyasında Sawyer'ı canlandırmama izin verdiğin için sonsuza dek müteşekkir kalacağım. 


(Saç tasarımcısı) amby777: Bu şeyi çok özleyeceğim!!!@eloise.mumford *kalp* tekrar görüşmez üzere *öpücük*

25 Haziran


robinnelee: #fbf Politik açıdan berbat bir gün. Mutlu bir günden flashback yapsam hoş olur diye düşündüm. Ben ve sevgili Luke Grimes, setteki eğlenceli bir günden. #fiftyshadesdarker #fiftyshadesfreed #sethayatı

26 Haziran


(Saç tasarımcısı) amby777: "Ahh Dornan!!!! Bu adam var ya!!! Onu seviyorum! *kalp* Onunla çalışmak büyük bir zevkti. @jamiedornan #fiftyshades #christiangrey #fsd #fsf #sethayatı #vancouverfilmsektörü #50shadesofgrey #50shadessaçtasarımcısı


(Set güvenlik görevlisi) @5haunWilson: Dünyanın en iyi patronu. #jd #fsog #fsd #fsf

27 Haziran


erikaljames: #KAO (KırmızıAcıOdası)


(Set güvenlik görevlisi) @5haunWilson: Muhteşem @E_L_James'i o kadar çok seviyorum ki anlatamam. Altın gibi bir kalbi olan çok samimi bir insan.#fsog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder