28 Ocak 2017 Cumartesi

Dakota Johnson Glamour UK'nin Kapağında Yer Aldı (Mart 2017) + Röportaj


 imagebam.com imagebam.com

Seksi projelerden uzaklaşmak üzerine: "Tamamen soğumuş değilim ama farklı işler yapmaya da hazırım. Belki yine seksi projeler olacak ya da tam tersi şeyler, bildiğim bir şey var ki; ben hazırım."

"Keşke yapmasaydım," dediği bir iş oldu mu?: "Ara ara oluyor. Ama bu proje benim pişmanlık duyacağım bir iş değil. Hayatımı hiç planlamadığım bir yöne götürdü, evet ama, yaptığım işten gurur duyuyorum. Bu proje bana bir sürü farklı filmde oynama şansı verdi ve bir sürü yer gezdim. Nihayetinde Grinin Elli Tonu, beni olmak istediğim bir dünyanın içine çekti."

Ailesinin filmi izleyip izlemediği hakkında: "İzlemediler çünkü bu çok tuhaf bir şey. Onlar için çok rahatsız edici olabilir. Bu film sadece bir tane seks sahnesi barındırmıyor, filmin gövdesini yoğun cinsel sahneler oluşturuyor. Sanırım ailemin izlemesi için pek de uygun bir film değil."

Seks oyuncakları dünyasını takdir ediyor: "Bazı malzemeler cidden çok güzel! Grinin Elli Tonu'na ilk başladığımızda, bu pek de ilgi duyduğum bir sektör değildi ama kısa bir sürede fark ettim ki oldukça farklı ürünler vardı. Bazıları gerçekten de fazla ahlaksızcaydı ama bazıları da çok güzeldi; karmaşık ve şık oyuncaklar. Aslında bu BDSM dünyasının tamamı gerçekten güzel."

Çeviri blogumuza aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder