18 Ocak 2017 Çarşamba

'Karanlığın Elli Tonu'ndan Yeni TV Spotlar ve Teaser



Geçen defa bunu yaptığımızda beni terk etmiştin.
Geçen defa farklıydı.
Bu sefer kurallar yok, cezalar yok ve daha fazla sır yok.

TV Reklamları


Anastasia, seni geri istiyorum.
Yoksa bana kalpler ve çiçekler mi vaat ediyorsun, Christian?
Evet.
Bu kez kurallar yok, cezalar yok ve daha fazla sır yok.
Sana bir şey olsaydı kendimi asla affetmezdim.
Sende bende olmayan ne var?



Seni geri istiyorum.
Bu sefer kurallar yok, cezalar yok ve daha fazla sır yok.
O değişiyor.
Mutlu musun?
Hem de hiç olmadığım kadar.
Bundan daha hızlı olmalısın, Grey.
Şu kızı tanıyor musun, Christian?
Onu kurtarmaya çalışan ilk kadının sen  olduğunu mu sanıyorsun?
Erkek arkadaşının bir şöhreti var.
Mutlu olmak istiyorsan onun peşini bırak.
Sana bir şey olsaydı kendimi asla affetmezdim.




Seni geri istiyorum. Daha önce hiç tekrar denemek istememiştim.
Onu kurtarmaya çalışan ilk kadının sen olduğunu mu sanıyorsun?
Gitmemiz lazım.
Bana neler döndüğünü anlatacak mısın?!
Neyi bilmek istiyorsun?
Her şeyi.
Benim geçmişim karmakarışık.
Christian'a ne yaptığını biliyorum.
Daha fazla sır yok. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder