10 Temmuz 2014 Perşembe

Eloise Mumford 'Grinin Elli Tonu' Hakkında Konuşuyor

Son olarak, Grinin Elli Tonu çekimleri hakkında konuşabilir misin?

Eloise: İlk filmin çekimlerini bitirdik ve bu hayal edebileceğiniz gibi inanılmaz derecede heyecan vericiydi. Fenomen bir seri ve bunun bir parçası olmaktan gerçekten gurur duyuyorum. Projeye tanık olmak ve içinde yer almak gerçekten eğlenceliydi. Bu filmi görmek için heyecanlı olan on milyonlarca sadık insan (hayran) var. Bu kadar insanın heyecanla beklediği bir şeyin parçası olmak inanılmaz onur verici, heyecanlı ve eğlenceli. Ayrıca böylesine cesur bir filmin bir parçası olmak da harika. Beni zorlayan  filmlerde yer almaya çalışıyorum. Ve bu son derece gözüpek bir film. Yetişkinlere hitap ediyor, yetişkinler hakkında ve insanlar filmi izlediklerinde gerçekten memnun olacaklarına inanıyorum.

Bir aktris kadar popüler olan bir kitaba dayalı ve çok fazla hayran beklentisi olan bu projeye dahil olduğunuz için bir baskı hissediyor musunuz?

Eloise: Hayranların beklentisinin bana enerji verdiğini hissediyorum. İnsanların bu filmden beklentisi çok yüksek ve bu beklenti sadece beni daha fazla heyecanlandırıyor ve de mest ediyor. Aktörlerin çoğu bu projenin bir parçası olmayı umuyor ve insanlar bu filmi dört gözle bekliyor. Yaptığımız iş sonucunda hayranların gerçekten heyecanlanacağını düşünüyorum. Fragman için çok heyecanlıyım böylece insanların izledikten sonra ne kadar mutlu olduklarına tanık olabileceğim.


Grinin Elli Tonu filminin yönetmeni Sam Taylor-Johnson ile çalışmak nasıldı?

Eloise: O inanılmaz ve olağanüstü biri. Yönetmenin kadın olmasını çok sevdim. Onun hakkında ne söylersem söyleyeyim, ne kadar iyi olduğunu anlatamam. O sanatsal ve gerçekten ilham verici. Sette gerçekten güzel bir kontrolü vardı. Setteki herkes büyük bir keyif içinde çalıştı ve böylece karakterler çok iyi gelişti. Bazen filmler için bunu söylemek sıradışı olur ama bu gerçekten harika bir deneyimdi. Bu durumda, gerçekten öyleydi. Muhteşem oldu!

Çeviri: Görkem D.
Kaynak: Iamrogue

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder