13 Ağustos 2014 Çarşamba

Dakota'nın Annesi Melanie Griffith Kızından ve Grinin Elli Tonu'ndan Bahsediyor

Melanie Griffith merakla beklenen 'Grinin Elli Tonu' filmini izlemek için heyecanlanmayan birkaç kişiden biri. Ayrıca bunun için iyi bir nedeni de varken: Kızı Anastasia Steele'i canlandırıyor!

"Grinin Elli Tonu'yla ilgili bir şey görmedim ve filmi izlemeye gideceğimi de sanmıyorum." diyor Griffith IndieWire.com'a. "Dakota bize 'Gelemezsiniz. İmkanı yok.' dedi. Yani gitmeyeceğiz. Onlar normal sahneleri çekerken, seti birkaç gün ziyaret ettim: Acı odasını gördüm, oraya girdim ve inceledim."

Melanie Griffit, 24 yaşındaki kızını ekranda seks yaparken veya şehvetli davranışlar sergirlerken izlemeyecek ama bu kızının 'Grinin Elli Tonu' filmindeki oyunculuğuyla gurur duymayacağı anlamına da gelmiyor.

"O inanılmaz biri, çok iyi!" diyor coşkuyla ve devam ediyor: "Bu işi yaptığını görmek çok güzel. Onun [üçü de çok ünlü olan] annesi, babası ve büyükannesi var. Hepimiz onunlayız ama o bizi bir kenara bırakabiliyor. Dakota 'Ben buradayım' diyor."

Çeviri blogumuza aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder