2 Kasım 2014 Pazar

Callum Keith Rennie Jamie ve Dakota Hakkında Konuştu


Grinin Elli Tonu'da Anastasia Steele'in üvey babası Ray'i canlandıran İskoç aktör Callum Keith Rennie: 

''Gerçekten eşsiz bir deneyimdi. Dakota harikaydı ve Jamie ile çalışmak çok güzeldi. Kitapları okumamıştım ama rolü alır almaz başladım. Üç tane kitap var bu yüzden devam edip diğer iki filmde de olabilmeyi umuyorum. İlk kitabı okudum ve ikincisini çekmeye başladığımız zaman diğerlerini de okuyacağım.İyi bir kitap ve ilginç bir konusu var.'' diyor.

''Jamie ya da Dakota'nın yerinde olmadığın için memun musun?'' sorusuna ise söyle cevap veriyor: 

''Empati kuruyorum ve bununla başa çıkacak gücü kendilerinde bulmalarını diliyorum. Bu onlar için çok kişisel bir şey. Ben başımı aşağıda tutmayı seven bir adamım. Asla bir dedidoku yaratmaya ve bir takım lakırdılara konu olmaya çalışmadım.''

Kaynak/Çeviri: Jamie Dornan TR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder