15 Kasım 2014 Cumartesi

Victor Rasuk Just Jared'a Verdiği Röportajda 'Grinin Elli Tonu' Çekimlerinden Bahsetti


Victor Rasuk Just Jared'ın Spotlight of Week bölümüne konuk olarak bir fotoğraf çekimi gerçekleştirdi ve röportaj verdi. Çekimden gelen resimlere buradan ulaşabilirsiniz. 

Just Jared: Grinin Elli Tonu'na geçelim! Çekimler nasıldı?!

Victor Rasuk: Harika! Dakota [Johnson] büyüleyiciydi, Jamie [Dornan] ise birlikte çalışılması harika olan oyunculardan biri. Oyuncu kadromuz ilk açıklandığında, çok fazla nefret yorumları aldık. Onlarla ilk kez ilk deneme çekimlerinde tanıştım. Herkese Dakota'nın harika bir Anastasia, Jamie'nin de harika bir Christian olduğunu ve harika bir ikili olacaklarını söyledim! Ve sonra o an geldiğinde bomba patladı, Beyonce'li fragman çıktı ve herkes 'Onlar harika Anastasia ve Christian olacaklar." demeye başladı. Ve ben de 'Size söylemiştim!' moduna girdim.

Harika bir deneyimdi ve herkese... şunu söylemeliyim ki kamera arkasındaki herkes çok yaratıcıydı. Her şeyi ellerinden geldiğince kitaba uygun yapmaya çalıştılar ve bunu başardıklarını da söylemekten gurur duruyorum. Ve insanların da bunu görmesi için sabırsızlanıyorum.

JJ: Çekimler esnasında en unutulmaz sahne hangisiydi?

VR: Benim çektiğim ilk sahnelerden birinde Christian, Jose'yi itiyor - Jose Rodriguez karakterini canlandırıyorum. Bar dışında Anastasia'yı öpmek üzereyim, Christian onu kurtarmaya geliyor ve ortaya süper agresif bir sahne çıkıyor.

Jamie ilk önce bana zarar vermek istemedi. (gülüyor) Yani ilk önce beni biraz dürttü ve daha sonra "Dostum, eğer gerçekten sakıncası yoksa..." dedi ve ben de "Kardeşim, geçen ay boyunca vücut çalıştım, ne yapman gerekiyorsa yap," dedim. İlk tekrarda [Jamie] beni neredeyse yere yapıştırıyordu. Bu çekimi taşlı bir yolda yaptık. Eğer geriye doğru düşseydim ilk çekim günümden rapor alarak ayrılıyor olacaktım. 

JJ: Setten aldığın favori bir eşyan var mı?

VR: Gerçekten harika bir Nikon F1 kamerası kaptım. Makina sizin adeta 'ailem dijital kamerasız bunca zaman nasıl fotoğraflarımızı çekti' hissine kapılmanıza neden oluyor.

JJ: Rol arkadaşlarını tek bir kelimeyle tanımla. Jamie Dornan.

VR: Etkileyici.

JJ: Dakota Johnson. 

VR: Etkileyici. (gülüyor)

JJ: Marcia Gay Harden.

VR: Fazla hayranlık yaptım (duraksar) Hoş.

JJ: Rita Ora.

VR: Biliyor musunuz, onunla çok kısa bir şekilde tanıştım. Enerjik.

JJ: Eloise Mumford.

VR: Bir sineği bile incitmeyecek kadar iyi nasıl denir? Güzel değil ama neredeyse... Narin. O çok narin biri.

JJ: Yönetmen Sam Taylor-Johnson.

VR: Sevilesi.

JJ: Aaron Taylor-Johnson.

VR: O benim adamım, kardeşim diye sesleniyorum.

JJ: E.L James, yazar. 

VR: Tutkulu.

JJ: 50 Ton'dan çekilen sahneleri izledin mi?

VR: Çekerken izlediğim tek sahne ilk sahnemdi, kavganın yaşandığı sahne. Çektiğim görüntüleri izlemek istemedim çünkü yönetmenimiz Sam Taylor-Johnson'a çok güveniyorum. Bana verdiği talimatlar ile en iyi performansımı gösterdiğimi biliyordum. Üstelik filmin yaratıcısı E L James de setteydi. Eğer onlar için sorun yoksa, benim için de sorun yoktu.

*Çeviri blogumuza aittir.
Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder