30 Kasım 2014 Pazar

Christian'ın Asistanını Canlandıran Rachel Skarsten, Grinin Elli Tonu Hakkında Konuştu

29 yaşındaki aktris, Rachel Skarsten (Andrea) "Da Man" dergisinin Aralık-Ocak satısı için kamera karşısına geçti. Grinin Elli Tonu'ndaki rolünden ve çekim sürecinden bahsetti.

Grinin Elli Tonu'ndaki karakteri Andrea hakkında:
"Andrea, Christian Grey’in asistanı. Çok yetenekli ve zeki bir kız. Ayrıca bir  sarışın ve dolayısıyla [C. Grey’in] tipi olmadığından diğer kadın karakterlerin aksine onunla profesyonel ve platonik bir ilişkisi var. Bu da gösteriyor ki romanda ve filmde, kendisinin oldukça ilginç bir rolü var."

Yüksek beklentiler taşıyan Grinin Elli Tonu hakkında: “Filmi bir yıldan fazla bir süre önce çektik ve bu süre boyunca bu projede yer aldığımı sır gibi saklamam gerekiyordu. Arkadaşlarıma bile bahsedemiyordum, bu yüzden şu ana kadar hiç gerçek gibi gelmiyordu. Fragman çıktığında, projenin büyüklüğünün beni o zaman vurduğunu hissettim çünkü bir günde 200 milyondan fazla kişi yüzümü görmüştü. Bunu söylüyorum ama projenin rüzgarına kapılıp sonra da bir kenara atılma riskinin farkındayım. Eğlence sektörünün dalgalı kur gibi olduğunu biliyorum ve şu anda yapmaya çalıştığım tek şey ana odaklanmak."


*Çeviri blogumuza aittir.
Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder