15 Şubat 2016 Pazartesi

Dakota Johnson 'Karanlığın Elli Tonu' ve Jamie Dornan Hakkında Konuştu


Dakota Johson yeni filmi How To Be Single'ın tanıtımları kapsamında verdiği röportajlarda Karanlığın Elli Tonu'ndan, Jamie'den ve filmle birlikte yakaladığı şöhretten bahsetti;

Hayatını değiştiren Grinin Elli Tonu serüveni hakkında: "İlk filmi iki yıl önce çektik, bu yüzden tekrar o dünyaya dönmek biraz zorlayacak. Fakat harika olacağından eminim."

Grinin Elli Tonu'yla birlikte gelen şöhret hakkında: "Bazen çok heyecanlı, bazen de korkutucu ve yıldırıcı geliyor. Bu işi doğru mu yapıyorum bilemiyorum. Çünkü deneyimlerim çok farklı."

***

Karanlığın Elli Tonu hakkında neler söyleyebilir: "Konu fena halde kilit altında. Hiçbir şey bilmiyorum. Dalga geçiyorum, her şeyi biliyorum ama hiçbir şey söyleyemem."

***

Devam filminde Jamie Dornan'ı tamamen çıplak görebilecek miyiz?: "Yeni filmde onun tamamen çıplak olmasını sağlayacağım. Herkes şeyi görmek istiyor. Dornan'ın şeyini. Bir hareket başlatmalıyız, bir kampanya."


Çeviri blogumuza aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder