26 Şubat 2016 Cuma

Fay Masterson (Bayan Jones) Hayranların Sorularını Cevapladı

'Karanlığın Elli Tonu' ve 'Özgürlüğün Elli Tonu'nda Gail Jones (nam-ı diğer Bayan Jones) rolüyle karşımıza çıkacak olan Fay Masterson, Twitter hesabından aktif olarak hayranlarla iletişime geçiyor ve hem karakteri, hem kendi, hem de çekim süreciyle ilgili bilgiler veriyor. İşte Fay Masterson'ın cevapları:

Fay Masterson: "Grinin Elli Tonu'yla ilgili sıcak karşılamanız için herkese çok teşekkür ediyorum. Herkese tek tek cevap veremediğim için kusura bakmayın. Ne yazık ki 3 yaşındaki çocuğum bilgisayar başında durmama izin vermiyor! ;-)"

Soru: Gail'le ilgili beklentilerimin çok üstündesin. Filmde seni izlemek için sabırsızlanıyorum!
Cevap: Çok incesin!

Soru: Nasılsın?
Cevap: İyiyim. Temizlik yapıyorum şu anda. Karakterime girmeye çalışıyorum yani.

Soru: Peki Jamie Dornan? O nasıl biri? Kendisiyle çalışmak nasıl?
Cevap: O inanılmaz biri. Henüz çekimlere başlamadım, fakat tüm bu harika oyuncularla birlikte çalışmak için sabırsızlanıyorum!

Soru: Selam! Jamie ve Dakota'yla birlikte deneme çekimleri yaptın mı yoksa tek başına mı seçmelere katıldın çok merak ediyorum.Cevabın için şimdiden teşekkürler. Cevap veremezsen de seni anlarım.
Cevap: Hayır, sadece harika bir kast direktörü olan Laray Mayfield'le senaryo okuması yaptım ve o da bu kaydı harika yönetmenimiz James Foley'e gösterdi. :-)

Soru: Dakota hakkında ne düşünüyorsun?
Cevap: Onun çok hoş bir insan olduğunu duydum ve bence kendisi gerçek bir film yıldızı.

Soru: Onunla tanıştın mı?
Cevap: Hayır. Sadece onunla birlikte çalışan insanlardan duydum, kendisinin harika biri olduğunu söylediler. :-)

Soru: Çekimlere ne zaman başlıyorsun?
Cevap: Benim karakterim için başlangıç tarihi şimdilik Mayıs, fakat bu durum ileride değişebilir. :-)

Soru: Günaydın. Jamie Dornan'la birlikte çekim yapacak olmaktan dolayı heyecanlı mısın? Kendisi hakkında neler biliyorsun.
Cevap: Çok heyecanlıyım! Onun sadece çok iyi bir aktör ve çekicilikten yoksun olduğunu duydum - haha!

Soru: Bu rolü canlandıracak olmaktan dolayı heyecanlı mısın? EL James'in BÜYÜK hayranıyım ve bu yüzden filmi izlemek için sabırsızlanıyorum!
Cevap: Heyecan ne kelime! Şu anda biz konuşurken bir yandan da yemek pişirme yeteneklerimi geliştiriyorum.

Soru: Karanlığın Elli Tonu ekibinin bir parçası olmaktan dolayı heyecanlı mısın?
Cevap: Fazlasıyla!!! :-)

Soru: Günaydın Fay. Çekimlere başladığında bizim için Jamie ve Dakota'yla bir selfie çeker misin?
Cevap: Eğer onlar için de sorun olmazsa elbette!

Soru: Bu heyecan verici hikayeye hoş geldin, kişiliğin de Bayan Jones'a mükemmel uyuyor.
Cevap: Ay çok tatlısın! Teşekkürler. Onu gururlandırmayı umuyorum. :-)

Soru: Taylor'la romantik bir ilişkiniz olacak, Max'le tanıştın mı?
Cevap: Henüz tanışmadım. Çekimlere başlar başlamaz sizinle daha fazla şey paylaşmaya çalışacağım (Tabii ki çok fazla detaya girmeden! Spoiler vermek istemem!).

*Çeviri blogumuza aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder