21 Nisan 2014 Pazartesi

Dakota Johnson: "Kitapların Hakkını Verdik."

Yaklaşan Grinin Elli Tonu filminin başrol bayan karakterini canlandıran Dakota Johnson, filmin kitabın hakkını vereceğini söylüyor. Mart ayındaki CinemaCon'da yayınlanan bazı görüntüler dışında şimdiye kadar film hakkında hiçbir ayrıntı ortaya çıkmadı.

HitFix yayınladığı fragman incelemesinde şunları söylüyor: "Yayınlanan görüntülerin büyük bir bölümünde Bay Grey, bir helikopter yolculuğunda Anastasia ile bir şeyler yiyiyor ve içiyor. Daha sonra ona, hoş bir yeni elbise ve gizli bir oda göstermek istiyor. Herkes bir noktada seks hakkında bir şeyler bilmek istiyor gibi... İzlediğimiz görüntülerde sadece, at yelesinden yapılmış yumuşak bir kırbaç (Anastasia'nın 'fırça' olarak tarif ettiği bir şey) karşısında Anastasia'nın hayalete dönmüş görüntüsüne şahit olduk. Ve bu kadar. Fragmanda bu görüntülerden daha fazlasının yer alacağını düşünen herkes büyük hayal kırıklığına uğrayacaktır."

Johnson geçenlerde kitap hayranlarının filmi seveceğine inandığını söyledi.

"Her şey birazcık gizli ama size insanların filmden memnun kalacağını düşündüğümü söyleyebilirim, öyle umuyorum!" diyor Entertainmentwise'ın yaptığı habere göre. "Bu filmi yapıyorum çünkü onu seviyorum, hikayeye inanıyorum, kitaplara inanıyorum ve de kitapların hakkını verdiğimizi umuyorum."

Dakota, film izlenirken babası Don Johnson ve annesi Melanie Griffith'in orada olmayacaklarını söylüyor.

"Hayır, filmi izlemeyecekler, benim iznim olmadan olmaz."

"Her neyse, filmin ailemin görmek istediği türden bir şey olduğunu sanmıyorum zaten!"

Film önümüzdeki Sevgililer Günü'nde vizyonda.

Çeviri: Görkem D.
Kaynak: TheEpochTimes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder