19 Nisan 2014 Cumartesi

Rita Ora: 'Beklediğiniz Zamana Değecek Bir Şeye Hazır Olun'

Rita Ora hayranların isteklerini karşılayacakları konusunda ısrarcı.

İngiliz şarkıcı filmde Christian Grey'in kız kardeşini canlandırıyor.

Rita Ora, yeni müzik albümü öncesinde, önümüzdeki Şubat ayında vizyona girecek Grinin Elli Tonu filmindeki rolüyle (aynı zamanda ilk oyunculuk deneyimi) yoğun bir yıl geçiriyor. Fakat bu, 'Grinin Elli Tonu' setinde geçirdiği zamanla ilgili komik sırlarını bizimle paylaşmasına engel değil.

İngiliz şarkıcı EL James'in hit romanının film uyarlamasında Mia karakterini canlandırıyor. Rita, Christian Grey'in kız kardeşi rolünü kabul etmekle, bu yılın başlarında Vancouver'daki sette Jamie Dornan ile yakından çalışma fırsatını yakaladı.

Dün geceki MTV Film Ödülleri'nde, MTV News'e konuşan Rita, film hakkındaki deneyimleri konusunda oldukça ağzı sıkıydı ama bazı bitmiş görüntüler hakkında konuşmadan edemedi: "Bazı görüntüler izledim. Gördüklerim kesinlikle benim de içinde bulunduğum sahnelerdi." Filmin, EL James'in romanındaki içerik kadar seksi olmayacağı yönündeki endişeler devam ederken, Rita bu konuda şunları söylüyor: "Tam anlamıyla bir gizlilik yemini ettim. Başka ne söyleyebilirim ki? Gerçekten beklediğiniz zamana değecek bir filme hazır olun."

Aynı zamanda Rita müzik sektöründe geçirdiği bunca zamandan sonra, oyunculuk deneyiminin gerçekten heyecan verici olduğunu itiraf etti. "Film çekmek şimdiye kadar başıma gelen en iyi şeylerden biriydi. Vancouver'da olmak, müzikten sıyrılıp sadece o işi yapmak gerçekten iyiydi," diyor.

"Tam sekiz kez deneme çekimine katıldım, öyle ki sonunda rolü alamayacağımı düşündüm. Bu denli çaba harcamak inanılmazdı." diyor Rita ama aslında adı, ilk olarak Sam Taylor Johnson tarafından filmin soundtrack albümü için geçiyordu fakat daha sonra role seçildi. "Ama işin sonunda filmde rol aldım," diye açıklıyor bu durumu. "Şikayetçi de değilim.


Çeviri: Görkem D.
Kaynak: Entertainmentwise

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder