10 Ocak 2015 Cumartesi

E.L. James Jamie, Dakota ve 'Grinin Elli Tonu' Hakkında Konuştu


Filmin yapımcılarından biri olan E L James, "Her gün setteydim. Hikayenin ve karakterlerin hayat bulduğunu görmek yoğun ve sıradışı bir deneyimdi. Oyuncu kadrosundan çok memnunum. Jamie ve Dakota harika bir iş çıkardılar ve çok büyük starlara dönüşecekler. Bunu hak ediyorlar," diyor.

Film üzerine çalışmak ona yazmak için zaman bırakmamış, "Aklımda dolanan birkaç aşk hikayesi var," diyor. "Umarım yazarı ben olacağım için hayranlar onları da okumak için sabırsızlanıyordur."

James, bir sonraki kitabını da en az Grinin Elli Tonu kadar romantik yapmayı planlıyor: "Hayranların Grinin Elli Tonu'nda en sevdiği şeyin bu olduğuna inanıyorum," diyor. Sekse odaklı olmayacak: "İnsanlar aşık olduklarında beraberinde eğlenceli oyunlar da gelir."

James'in, karakterlerinin ilişkisinden etkilenerek piyasaya sürülen bir şarap -kırmızı ve beyaz-markasını da var. Çünkü Christian Grey şarap sever biri, "Grinin Elli Tonu'ndan esinlenen bir şarap üretimine girişmek benim için çok büyük bir adım olmadı," diyor James. "Birkaç deneme yaptık ve nihayetinde en memnun olduğumuzda karar kıldık, bence Christian da bunu severdi."

Çeviri: Sayfamıza aittir & Jamie Dornan TR
Kaynak | via

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder