2 Şubat 2015 Pazartesi

Eloise Mumford 'Rhapsody' Dergisinin Şubat 2015 Sayısında Yer Aldı + Yeni Bir Röportaj


Orijinal Resim

imagebam.com

Dergi Taramaları

imagebam.com imagebam.com

Kate rolünü alması hakkında: Ailem bana harika bir şekilde destek oldu. Demek istediğim babam kitabı aldı ve okudu. Bu çok sevimliydi çünkü 69 yaşındaki babam için bu hiç de hoş değildi. Müstehcen şeyler yapmayacağım için onlar [ailesi] heyecanlı ve rahatlamışlardı.

Rolü aldığı zaman: Basına açıklanana kadar kimseye söylememe izin verilmedi. Haber açıklandığı zaman çekimler için uçağa binmiş Vancouver'a gidiyordum. Uçaktan indiğimde telefonum susmak bilmedi. 

Film hakkında: Film kitaba inanılmaz bir şekilde sadık kaldı. Bu her zaman en büyük öncelikti: kitabı seven herkesin filmi seveceğinden de eminim. Ama Sam bir sanatçı. Bu öylece dalgaya atıp yapabileceğiniz bir şey değil. Filmi en mutlak sanatsal ve artistik hale getirebilmek için bir sürü insanla inanılmaz derecede vakit harcadı. Kitabı okumayan insanların da filmi seveceğini düşünüyorum. 

Ana ve Kate'in arkadaşlık ilişkisi hakkında: Daha önce de en yakın arkadaşlarımla birlikte yaşadım ve bu sırları konuşma, sırları saklama, birbirlerine destek olup gerçekleri konuşma durumları benim açımdan [Ana ve Kate ilişkisi üzerine] çok iyi oldu. Demek istediğim konuşmak özellikle kız arkadaşlar arasında çok önemli.

Kate Kavanagh hakkında: Sanırım Kate'e benzediğimi düşünüyorum: aşırı koruyucu ve cesaret verici. O sadece Ana'nın canı yanmasın istiyor. Ve bence bu onun iyi bir arkadaş olduğunun göstergesi. Bilirsiniz, biri sizi çok mutlu ediyorsa onlardan zarar gelmez. Ve buradaki söz konusu kişinin aynı zamanda bir helikopteri var.

*Çeviri blogumuza aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder