3 Şubat 2015 Salı

Yönetmen Sam Taylor-Johnson, Charlie Hunnam ve Jamie Dornan Hakkında Konuştu

 

Sam Taylor-Johnson: "Charlie ve ben beraber çok güzel çalışıyorduk. Fakat bir filme imza atmakla bir üçlemeye imza atmak çok farklıdır. Proje aşama kaydedip, büyüdükçe [Charlie] korkmaya başladı. Bir gün beni aradı ve bu işi yapamayacağını söyledi, bunun olacağını biliyordum ve gerekten de üzüldüm. Amam öte yandan Jamie'nin cidden Christian Grey olmak için yaratıldığına inanıyordum."

Christian'ı canlandıracak uygun aktörü bulmak hiç de kolay değilmiş, ve tabii "başına geleceklerin ağırlığını kaldırabilecek" birini bulmak diye ekliyor Sam Taylor-Johnson."Jamie çok esprili biri, hiçbir şey onu rahatsız etmiyor veya psikolojisini etkilemiyormuş gibi görünüyor. Başına gelen her şeyi benimsiyor ve deyim yerindeyse gerisini koyveriyor." Gülüyor ve sözlerini tartıyor, "Böyle bir film yaptığınızda herşey farklı anlamlara çekilebiliyor."

Çeviri: JamieDornanTR 
Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder