27 Kasım 2013 Çarşamba

Dakota Johnson'ın Entertainment Weekly Röportajı

@GorkemOnline
Grinin Elli Tonu filminin Anastasia Steele'i Dakota Johnson, karakteri için kahverengiye boyattığı saçlarını, EW'nin fotoğraf çekiminde denedi.
Aktris bir karakteri somutlaştırmanın biraz garip olduğunu kabullendi. Ama bu bile Dakota'nın çekimlerden önce, bir prova yapmasını sağlamadı. "İlk başlarda 'Biz ne yapıyoruz?' diye düşündüm. Çünkü daha önce hiç böyle bir şey yapmamıştım: Ne olduğunu çözemeden nasıl o karakterin içine girebilirdim ki? " diyor Johnson fotoğraf çekimi hakkında. "Ama daha sonra herkes sakinleşti ve bu iyi geldi."

Dakota Johnson, uzun bir süre bakire üniversite öğrencisi rolüne göz dikti. Mike Deluca'nın filmi yaptığını öğrendiğindeyse kendi menejerine e-posta atıp rolü almasını sağlamasını istedi, üstelik kitapları henüz okumadığı halde. Bu popüler seriyi incelediğinde de fikrinde bir değişiklik olmadı.

"Bunu gerçekten anlıyorum," diyor Johnson. "Bence bu inanılmaz bir aşk hikayesi ve bu kadar insanı, böyle olduğu için etkiliyor. Erica ( E. L. James) bu tarz bir aşk hikayesinin nasıl gerçekleştiğini ve birine vurulmak için belirli bir kimyaya sahip olmanız gerektiğini anlatmakta gerçekten çok iyi bir iş çıkardı. İşin içine seksin de eklenmesi şahane. Bazen biraz edepsiz hissediyorsun ama bu sorun değil."

Oyuncu menejerini ve ajansını her gün hiç sektirmeden rahatsız edip, rolü alıp almadığını kontrol etmiş. Bu yaz sonu Dakota, New York'taki bir arkadaşının dairesindeymiş. Hiç kimse, sevgilisi Jordan Masterdon bile Dakota'nın Anastasia rolü için seçmelere katıldığını bilmiyormuş. Çünkü Dakota gizlilik yemini etmiş.
"Telefon çaldı ve bulunduğum apartmandan caddenin karşısındaki apartmana doğru dışarı baktığımı hatırlıyorum. Ve kendi pencerelerindeki tüm o insanlara bakıyordum. Ve 'Şu anda insanları seks yaparken izliyor olsaydım, nasıl da komik olurdu?' diye düşündüm," gülerek anlatıyor.

Tabii ki hiç kimse seks yapmıyordu. Ancak bu bile, Johnson'ın yeni işine aşırı ilgi göstermesine mani olmadı. "Bana 'Size bir teklif var,' dediler ve ben konuşamadım," diye hatırlıyor Johnson. "Çok rahatlamıştım. Ağlamdım da ağladım. Gözyaşları tam anlamıyla gözlerimden fışkırıyordu, çünkü çok stresliydim. Ve kocaman, bir Domerman Pinscher cinsi köpeğim yanımda yatıyordu. Ve sonra o, yavaş yavaş uykuya daldı. Benim için çok özel bir andı ama ne ben, ne de yaşadığım durum köpeğin umurunda bile değildi. "

Çeviri: Görkem D.
Kaynak: EW

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder