27 Kasım 2013 Çarşamba

E. L. James, Entertainment Weekly'e Jamie Dornan Hakkında Konuştu

Entertainment Weekly: Christian rolüne ilk olarak Charlie Hunnam getirildiğinde internet ortamında büyük bir tepki oluştu.

E. L. James: Çok karışık tepkiler vardı ve bu yüzden birkaç günlüğüne Twitter'dan uzak durmam gerekti. Şaşırmamıştım aslında çünkü insanlar değişikliklerden nefret eder. Kimi seçersek seçelim üzülecek birilerinin çıkacağını biliyordum. Tepkiler çok yoğundu ama zamanla durumu kabullendiler.

EW: Ve şimdi o [Charlie Hunnam] kadrodan ayrıldı.

E. L. James: Hayalkırıklığına uğradık ama elden ne gelir. Kendisine bol şans diliyorum. Artık Jamie [Dornan] var ve bence bu harika. Jamie'yle durum daha da ilginçti, fanların tepkileri çok pozitifti.

EW: Kendisine [Jamie Dornan] "Altın Göğüs" dendiğini biliyor muydun?

E. L. James: Hayır, filmde rol alacağı açıklanana kadar bunu bilmiyordum. Bu konuda ona biraz sataşmamız lazım. İnsanların onun kim olduğunu bilmemeleri çok güzeldi. Bu durumu çok sevdim.


Çeviri: JamieDornanTR
Kaynak: EW

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder