27 Kasım 2013 Çarşamba

E. L. James Kitaptan ve Kitabın Film Olmasından Bahsediyor


Kitabın yazarı E. L. James, çekimleri yakında Vancouver'da başlayacak olan, "Grinin Elli Tonu"nun merakla beklenen film uyarlaması ve yarattığı karakterleri ekranda görme umudu hakkında samimiyetle konuştu.

"Ben korkuyorum... hem de çok." diyor E.L. James Entertainment Weekly'e. "Çok büyük ve tutkulu bir hayran kitlesi var; onlar için bu işin hakkını vermemiz gerekiyor."

James, kitabın hayranlarına karşı sorumlu hissediyor. Her şey, "Alacakaranlık"ın film uyarlamasından fan fiction* üretmesiyle başladığını vurguluyor. "Özellikle [hayranlar], kendi hayran olduğum bir yerden geliyorlar."

"Böylesine garip bir şey," diyor. "Eskisi gibi, küçük bir odada oturup, bir sonraki kitabımı yazıyor olmayı gerçekten istiyorum. O kadar çok özledim ki."

Stüdyolar, E.L James'e popüler romanından uyarlama yapmak için yaklaştıklarında yazar, bunun doğru şey olup olmadığını bilmediğini söyledi. Ama sonuç olarak bunu kabul etti. " 'Orta yaşlı biriyim: hengi cehennemde fırsat yaratıp da Hollywood'da bir film yapacağım ben?' diye düşünmüştüm."

James, Universal Pictures'ın belli bir dereceye kadar projeye dahil olduğunu dile getirdi ve bu yol boyunca film yapımcıları ile "çok sağlıklı tartışmalar" yaşadığını söyledi.

"Bu çok yoğun bir kitap ama insanlar farkında değiller. Çünkü çok çabuk okuyorlar." diyor James. "Böylelikle işler kesildi ama nedenini tamamen anladım. Bir şey edebi anlamda hikayeye hizmet edebilir. Ancak ekranda edemez."

Şimdilik Jaime Dornan, Dakota Johnson, Eloise Mumford, Luke Grimes ve Victor Rasuk oyuncu kadrosuna dahil edildi.

James hala başarısını anlama konusunda sorun yaşıyor. "Aman Tanrım! Gerçekten de neler olacak!" Film uyarlaması hakkında da kendini şöyle ifade etti, "Kendimi hala sıkışmış hissediyorum."

Çeviri: Görkem D.
Kaynak: FoxNews

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder